Dilmah promuje smaki, jakość oraz kulturę picia herbaty

Właśnie ruszyła jesienna edycja projektu Dni Herbaty pod patronatem marki Dilmah. Akcja odbywa się w wybranych restauracjach i kawiarniach w całej Polsce.

Dilmah zaprasza do udziału w projekcie Dni Herbaty wszystkie lokale, które w swojej ofercie mają produkty tej marki oraz zamówią pakiet startowy.
 
Podczas akcji w lokalach pojawią się cztery nowe rozgrzewające napoje przygotowane na bazie oryginalnych przepisów. Ponadto każdy lokal przystępując do akcji otrzymuje menu do postawienia na stole oraz specjalnie przygotowane na tę okazję szklanki.
 
Przedstawiciele restauracji i kawiarni zainteresowani dołączeniem do akcji mogą przesłać zgłoszenie na adres: dniherbaty@gourmetfoods.pl.
 
Realizacji projektu towarzyszy konkurs dla miłośników herbaty, który wystartował 16 października, a jego rozstrzygnięcie nastąpi tuż po zakończeniu całej akcji.
 
Zadaniem konkursowym jest zrobienie zdjęcia herbaty zimowej Dilmah i umieszczenie go na Instagramie z hashtagiem #DniHerbaty lub na Facebooku pod postem konkursowym na fanpage’u Dilmah.
 
Do wygrania są zestawy herbat oraz porcelany Dilmah.
 
Adresy wszystkich lokali, które potwierdzą swój udział w projekcie zostaną umieszczone na stronie dniherbaty.pl, która aktywna będzie od listopada.
 

Joanna Hamdan 5542 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.