Wroclavia wystartowała

18 października o 9:00 rano w stolicy Dolnego Śląska ruszyło centrum handlowe Wroclavia.

W centrum Wrocławia, w sąsiedztwie Dworca Głównego PKP i dworca autobusowego rozpoczęło działalność centrum handlowe Wroclavia.

Obiekt o powierzchni 64 tys. mkw. mieści 150 sklepów, 29 punktów gastronomicznych i restauracji oraz 20-salowe kino Cinema City i pierwszy we Wrocławiu IMAX. Dla nabywców produktów spożywczych swoją ofertę przygotowały Biedronka (czynna od 7:00) oraz Carrefour Market (otwarty od 8:00). Jest też sklep dla miłośników herbaty Five o’clock. Wszystkie trzy mieszczą się na parterze budynku.

Z oferty drogeryjnej centrum oferuje możliwość zakupów w Rossmannie, ale i należącej do Jeronimo Martins, właściciela Biedronki drogerii Hebe. Jest też perfumeria Douglas, The Body Shop i Sephora oraz Ziaja dla Ciebie. Strefa gastronomiczno-wypoczynkowa we Wroclavii mierzy 4 tys. mkw.

Wśród nowych na wrocławskim rynku marek znalazły się tu m.in. sklepy z sektora premium: Uterque, Lacoste, Estēe Lauder, U.S. Polo Assn., Guess i Loft37, a także salony Goldi, Run Colors,Forever21, Steve Madden i Okaidi.

Inwestorem galerii jest firma Unibail-Rodamco, właściciel centrów handlowych w Warszawie: Arkadii, Galerii Mokotów i Galerii Wileńska. Wrocławska inwestycja pochłonęła 240 mln euro, a jej przygotowanie zajęło 2,5 roku.

Magdalena Weiss 903 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.