Słodycze Wawel z "dobrymi składnikami"

Producent wdraża projekt "Dobre Składniki", który zakłada usunięcie z wyrobów Wawelu wszelkich zbędnych dodatków i rusza z drugą edycją akcji "Serce Rośnie".

Na zdjęciu: Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu firmy Wawel

- Zależało nam na osiągnięciu krótkiego i nieskomplikowanego składu produktów – bez substancji konserwujących, barwników, sztucznych aromatów, E476 – dając przy tym 100 proc. smaku i przyjemności w rozsądnej cenie. W naszych słodyczach postawiliśmy także na najwyższej jakości ziarna kakaowca, lecytynę z certyfikowanych ziaren soi bez GMO, organiczne substancje słodzące i żelujące oraz naturalne aromaty – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu firmy Wawel.

Ponadto 16 października Wawel ruszył z drugą edycją akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie”, która inspiruje konsumentów do czynienia dobra. Każdy, kto kupi wyroby Wawelu oznaczone specjalnym serduszkiem, może przeznaczyć realną kwotę na wsparcie jednej z pięciu organizacji: Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacji „Wawel z Rodziną”, „Akademii Przyszłości” księdza Jacka Stryczka, Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty” i Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?”.

Klient może zadecydować, do której z nich trafi określona kwota z zakupionego produktu, a dodatkowo zbierać punkty na swoje indywidualne konto i wymienić je na gwarantowane nagrody rzeczowe. Pula pieniężna, którą firma przeznacza na wsparcie szczytnych celów zaproszonych do udziału organizacji pożytku publicznego wynosi 1,5 mln zł. 

Firma uruchomiła specjalną stronę www.sercerosnie.com.pl. Dzięki temu beneficjenci akcji mają szansę na jeszcze większą pulę funduszy – jeśli w pierwszych miesiącach od startu akcji uczestnicy wejdą na stronę programu i w wirtualny sposób nakleją łącznie milion serduszek na opakowanie czekolady Wawel, to w puli znajdzie się dodatkowy milion złotych, co daje łącznie 2,5 mln zł na pomoc potrzebującym od firmy Wawel.

Joanna Hamdan 5542 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.