Żabka poszerza kategorię ze zdrową żywnością

Po wprowadzeniu nowej marki własnej sałatek warzywnych Green GO!, sieć wzbogaca ofertę o soki utrwalane metodą ciśnieniową.

- Dbamy o to, by oferta sklepów Żabka odpowiadała na potrzeby konsumentów, którzy szczególną uwagę zwracają na skład produktów. Dlatego jako pierwsza sieć w Polsce wprowadziliśmy do sprzedaży soki ciśnieniowane – mówi Żaneta Jajor, kupiec kategorii produktowej w Żabka Polska.

Jej zdaniem dzięki tej innowacyjnej metodzie wytwarzania produkty zachowują wszystkie walory naturalnych soków owocowych i warzywnych. Dodatkowo przydatność tych produktów do spożycia wynosi nawet do 3 miesięcy

W asortymencie sieci dostępne są soki od dwóch dostawców. Polska firma Tłocznia Zdrowia dostarcza owocowo-warzywne soki ciśnieniowane o pojemności 200 ml, natomiast holenderski producent Fruity Line – ciśnieniowane smoothie o pojemności 250 ml: owocowe pod nazwą I’m Fruity oraz z dodatkiem płatków owsianych - I’m Awake.

 

Joanna Hamdan 5542 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.