Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Polski Internet trzyma pion

Grupa Żywiec poprzez kampanię Trzymaj Pion chce skutecznie wzmacniać modę na odpowiedzialną konsumpcję alkoholu wśród młodych dorosłych.

W ramach kampanii Trzymaj Pion, Grupa Żywiec zaangażowała znanych z Internetu liderów opinii m.in. Wyrwane z Kontekstu, Nishkę czy Reżysera Życia, którzy własnym językiem, jakim, na co dzień komunikują się ze swoją społecznością, opowiedzieli dlaczego warto mieć swoje zasady jeśli chodzi o konsumpcję alkoholu.

Grupa Żywiec postanowiła wzmocnić przekaz kampanii wykorzystując własne wydarzenia. W tym celu zorganizowano akcję w nadwiślańskim klubie Rejs, podczas której uczestnicy zabawy udowadniali za pomocą specjalnej maszyny, że potrafią doskonale się bawić i trzymać pion. Zgodnie z głównym przekazem kampanii – odpowiedzialni imprezowicze dostają więcej, na wygranych czekały specjalne nagrody - bilety na koncert Męskiego Grania w Warszawie.

Platformą integrującą społeczność osób, które szukają wskazówek na temat picia z głową jest strona www.trzymajpion.pl, która zawiera wszystkie informacje na temat kampanii, materiały przygotowane przez wszystkich twórców – interpretujących hasła kampanii i obalających mity związane z alkoholem, a także wiele porad i wskazówek na temat tego jak imprezować, aby zachować najlepsze wspomnienia z zabawy z przyjaciółmi.

Joanna Hamdan 5513 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.