Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Ziemniaczana wódka Palace z nową komunikacją

I w odświeżonym opakowaniu.

Obecna od 26 lat na rynku wódka Palace, w październiku trafiła do na sklepowe półki w odświeżonym opakowaniu i z nową komunikacją.

Marka, jak zawsze, podkreśla wysoką jakość wódki produkowanej na bazie spirytusu ziemniaczanego. Z drugiej strony nawiązuje także do tradycji dobrej zabawy i celebrowania wyjątkowych okazji.

Odświeżone opakowanie trunku nadal nawiązuje swoim charakterystycznym kształtem do XVII-wiecznych kolumn z Pałacu Branickich w Białymstoku. Zmianom uległy natomiast etykiety. Grafika utrzymana jest w formie szkicu, co nadaje jej rzemieślniczego charakteru. Na etykiecie wyróżnione zostało również hasło „polska wódka”, podkreślające unikalność receptury marki Palace. Z tyłu butelki umieszczono tekst oraz grafikę nawiązujące do charakteru produktu i jej lekkiej ekstrawagancji. W oknach pałacu widać ludzi biorących udział w zabawie oraz strusia, który nie znalazł się tam przypadkowo. W XVIII wieku, o czym wie niewielu, strusie zostały sprowadzone do Białegostoku jako zwierzęta ogrodowe. Zawartość butelki nie uległa zmianie.

Wprowadzenie do sprzedaży wódki Palace w odświeżonej butelce i z nową komunikacją wspierane będzie materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach, a także aktywnościami w prasie handlowej.

W sprzedaży marka pojawi się od października w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego, w opakowaniach o pojemności 500 i 700 ml. Rekomendowane ceny to 26,99 zł za 500 ml i 37,99 zł za 700 ml.

Joanna Hamdan 5647 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.