Zimowe szaleństwo w Lidlu

Od 16 października sieć rusza ze sprzedażą certyfikowanych tekstyliów. W ofercie pojawią się zimowe kurtki i bielizna termiczna dla dzieci i młodzieży.

Najnowszą ofertę Lidla zdominują ciepłe ubrania dla dzieci marki Lupilu oraz młodzieżowe z linii Crivit.

Odzież posiada wiatroszczelny materiał (do 5 mm/s). Ubrania nie wchłaniają wody (3000 mm słupa wody) i zabrudzeń dzięki powłoce Bionic-Finish Eco.

Jakość materiałów została natomiast potwierdzona certyfikatami Tested Quality oraz Oeko-Tex Standard 100. Oznacza to, że tekstylia zostały zbadane m.in. pod kątem substancji szkodliwych, jakości wykonania oraz kroju i dopasowania.

Od poniedziałku w sklepach sieci pojawi się kurtka Lupilu w rozmiarach 86-116 ze stójką chroniącą przed zimnem, rękawami z wewnętrznymi ściągaczami z polaru, odpinanym kapturem oraz elementami odblaskowymi. Do wyboru będzie osiem wzorów,, m.in. w kolorze granatu, zieleni czy czerwieni. Nie zabraknie także spodni zimowych z regulowanymi szelkami Lupilu, ocieplającym pasem z podwyższoną osłoną nerek oraz krytymi zamkami błyskawicznymi przy nogawkach.

Natomiast dla starszych dzieci w Lidlu pojawi się odzież zimowa sportowej marki Crivit. Do wyboru będzie m.in. kurtka zimowa oraz spodnie w rozmiarach 122-164.

Zimową ofertę uzupełni specjalna, 2-częściowa bielizna narciarska dla dzieci oraz młodzieży.

Lidl przygotował również specjalne promocje. Każdy kto kupi rękawiczki dziecięce lub młodzieżowe będzie mógł zakupić czapkę z podszewką z polaru o 50 proc. taniej.

Joanna Hamdan 5286 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.