Regina wkracza w nową fazę ekspansji i rozwoju

Firma Sofidel, właściciel marki, postanowił ją odświeżyć, wprowadzając nowe pozycjonowanie jednocześnie zachowując spójną identyfikację wizualną na wszystkich rynkach.

- Po 30 latach obecności na rynku zdecydowaliśmy się zdefiniować na nowo pozycjonowanie marki Regina, dzięki której osiągnęliśmy pozycję szóstego gracza na świecie i drugiego w Europie w sektorze produktów higienicznych - mówi Luigi Lazzareschi, prezes Grupy Sofidel. - Uzyskaliśmy to, planując jednocześnie kolejny krok, czyli nadanie marce Regina jednoznacznej europejskiej tożsamości, lidera rynku cieszącego się międzynarodowym uznaniem - dodaje.

W związku z tym Regina debiutuje na arenie międzynarodowej ze wspólnym hasłem „Papier dla Ludzi”. Nowy koncept, który będzie wdrażany w Polsce, Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz we Włoszech, koncentruje się na emocjach oraz uniwersalnych potrzebach, które odczuwa każdy z nas w domu.

Polska jest pierwszym krajem, w którym zaplanowano emisję 30-sekundowego spotu telewizyjnego otwierającego kampanię. Od 18 września polscy widzowie mogą go oglądać w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN).

Grupa Sofidel jest jednym z wiodących producentów papieru do użytku domowego i higienicznego. Została założona w 1966 r., ma oddziały w 13 krajach: w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Belgii, Niemczech, Szwecji, Polsce, we Włoszech, Francji, na Węgrzech, w Grecji, Rumunii, Turcji i w Stanach Zjednoczonych. Firma generuje 1,842 mln euro obrotów (2016 r.), a zdolności produkcyjne sięgają ponad milion ton rocznie (1,058 mln ton w 2016 r.). „Regina”, czyli najbardziej znana marka grupy, jest obecna niemal na wszystkich wspomnianych wyżej rynkach. Do pozostałych marek producenta należą: Softis, Le Trèfle, Sopalin, Nouvelle, Thirst Pockets, KittenSoft, Nalys, Cosynel, Yumy, Soft & Easy, Volare, Onda, Lycke, Forest, Nicky, Papernet. 

W Polsce firma powstała w 2000 r., na początku jako Delitissue. W naszym kraju Sofidel ma zakład w Ciechanowie i zatrudnia ponad 350 osób. Do najbardziej znanych marek sprzedawanych przez Sofidel w Polsce należą Regina oraz Soft & Easy. Papiernia w Ciechanowie jest w stanie wyprodukować 30 tys. ton bibuły rocznie. W ofercie firmy znajduje się papier toaletowy, ręczniki kuchenne, chusteczki higieniczne i chusteczki kosmetyczne.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.