Produkty Marwitu na stacjach Orlenu

Producent, po sklepach tradycyjnych, super- i hipermarketach, dyskontach i HoReCa pojawił się z sokami i daniami w kolejnym kanale dystrybucji.

Produkty Marwit oraz marek Ogrody Natury i Oskoła pojawią się na stacjach PKN Orlen w niemal całej Polsce. – Cieszymy się, że dzięki współpracy z liderem na rynku paliwowym, będziemy jeszcze łatwiej mogli dotrzeć ze świeżą i zdrową żywnością do konsumentów – komentuje Maciej Jóźwicki, prezes Marwitu.

Świeże soki, Marwitki, zupy krem, smoothie - to tylko niektóre z produktów, jakie można kupić od 9 października na 93 stacjach PKN Orlen. Od teraz będą one dostępne w województwach: mazowieckim, pomorskim, małopolskim, dolnośląskim, śląskim, zachodniopomorskim, wielkopolskim, łódzkim, opolskim, lubuskim, kujawsko-pomorskim i warmińsko-mazurskim.

Produkty Marwit, Ogrodów Natury i Oskoły wyeksponowane zostały na wyspach Fresh, czyli półkach zarezerwowanych dla towarów zdrowych, świeżych i pełnowartościowych, takich jak na przykład nabiał czy owocowo-warzywne przekąski.

– Jako liderzy produkcji świeżych soków oraz dań, do których nie dodaje się barwników czy środków konserwujących wiedzieliśmy, że nie może nas zabraknąć w tym miejscu – tłumaczy Maciej Jóźwicki.

Marwit nawiązał współpracę z PKN Orlen na sześć miesięcy. Nie wyklucza jednak, że po tym czasie przedłuży umowę oraz zwiększy liczbę stacji, na których produkty będą dostępne.

Marwit ostał założony w 1993 roku przez Macieja Jóźwickiego. W ofercie ma świeże soki, surówki, smoothie, zupy krem, marchewki Marwitki, sałaty raz, dwa, trzy oraz świeży mix, czyli krojone zestawy owocowo-warzywne. Firma jest również właścicielem marek Witmar, Ogrody Natury oraz Oskoła. 

Natomiast Grupa Orlen jest liderem na rynku paliwowym w Europie Centralnej z siecią 2 679 stacji paliw działających w segmencie premium i ekonomicznym. W Polsce stacje paliw działają pod marką Orlen w segmencie premium oraz Bliska w segmencie ekonomicznym (ta druga marka zmieniana na Orlen), w Republice Czeskiej odpowiednio pod marką Benzina Plus i Benzina, natomiast na Litwie pod markami Orlen i Ventus. Na rynku niemieckim stacje paliw funkcjonują głównie w segmencie ekonomicznym pod marką Star, a uzupełnieniem sieci jest kilkanaście stacji przymarketowych Famila.

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.