Arteta. DayUp Pearls

Perła wśród deserów.

DayUp Pearls to pierwszy na rynku deser na bazie śmietanki kokosowej, musów owocowych oraz pereł tapioki w opakowaniu typu pouch.

DayUp Pearls to produkt bezglutenowy, zawiera tylko naturalne składniki, bez żadnych ulepszaczy.

Dzięki procesowi pasteryzacji oraz wygodnemu opakowaniu typu saszetka, nie wymaga chłodzenia i można go zabrać dosłownie wszędzie.

Oferta składa się z 3 wariantów smakowych: z musem malinowo jagodowym, z musem morelowym z dodatkiem kakao oraz mango. Wszystkie trzy produkty zawierają śmietankę kokosową (ekstrakt 80%), wiórki kokosowe oraz perły tapioki.

Nowości DayUp Pearls dostępne będą na rynku od października w największych sieciach handlowych w Polsce. Ich rekomendowana cena detaliczna to 3,49 zł za opakowanie 100 g.

Marka DayUp to naturalne i zdrowe przekąski na bazie owoców. Do tej pory w sprzedaży jest 5 wariantów smakowych DayUp classic – miksu owoców, jogurtu i ziaren zbóż.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.