Chrupiąca kampania wspiera nowość od E. Wedel

Podstawową osią komunikacji jest ogólnopolska kampania telewizyjna prowadzona w stacjach głównych i niszowych.

W październiku ruszyła zintegrowana kampania marketingowa E. Wedel komunikująca nowość – chrupiącą tabliczkę czekolady Cookie dostępną w trzech smakach. Linia będzie wspierana działaniami 360 stopni, które obejmą między innymi telewizję, digital, social media oraz public relations. Kampania jest oparta o nową platformę komunikacyjną bazującą na postaci chłopca na zebrze, a jednym z bohaterów w digitalu jest influencer Cyber Marian.

Podstawową osią komunikacji jest ogólnopolska kampania telewizyjna prowadzona w stacjach głównych i niszowych. Akcja nowego spotu odbywa się podczas lekcji geografii, na której surowa nauczycielka objaśnia budowę przekrojową ziemi. Na ratunek uczniów przybywają bohaterowie marki – mały chłopiec i krnąbrna zebra, którzy wręczają zaskoczonej nauczycielce nową, chrupiącą czekoladę Cookie i budzą w niej dziecięcą radość.

W ramach kampanii zaplanowane są działania w kinach, outdoorze (w 8 największych miastach w Polsce) na nośnikach cyfrowych w największych galeriach handlowych i na bankomatach. Ponadto E.Wedel nawiązał współpracę z siecią kin – w 10 wybranych lokalizacjach pojawi się kreacja z Cookie w roli głównej.

Działania komunikacyjne zyskają także wsparcie w Internecie m.in. za pośrednictwem zasięgowej kampanii displayowej, w wyszukiwarkach czy social mediach.

W ramach akcji powstał dedykowany Landing Page, na którym króluje influencer Cyber Marian (www.cookie.wedel.pl). Twórca podjął wyzwanie Cookie i testuje najciekawsze miejsca do chrupania nowej wedlowskiej czekolady. Jego zmagania możemy obejrzeć w serii pięciu filmików, nie tylko na dedykowanej stronie, ale także na szerokozasięgowych portalach takich jak Filmweb.

W ramach działań PR marka kontynuuje współpracę z Cyber Marianem, który w specjalnym odcinku Cyber Info pokazuje historię trzech postaci – Ciacha, Czekolady oraz Nadzianego, którzy odzwierciedlają każdą z warstw tabliczki. O tym, jak potoczą się losy każdej z nich zadecydują fani Mariana. Najlepsze propozycje zostaną sfilmowane, a w ramach nagród pocieszenia uczestniczy otrzymają miesięczny zestaw Cookie oraz Cyber Gały.

Uzupełnieniem kampanii będzie także współpraca z Nieprzygotowanymi i lokowanie produktu w pierwszym polskim serialu na YouTube. Dodatkowo prowadzone będą klasyczne działania media relations wspierające nowość.

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.