Delikatesy trafiły do dyskontu

Duńska sieć dyskontów Netto wprowadziła do oferty zestawy sushi produkowane przez Sushi Factory.

Zestawy Sushi4You, wytwarzane przez Sushi Factory trafiły do sklepów sieci Netto w Polsce. Producent, który rozpoczął działalność w 2015 r., oferuje dziś kilkanaście zestawów sushi oraz nigiri, onigiri czy wrapy, sprzedając je zarówno w Polsce, jak i za granicą. Firma zatrudnia dziś 170 osób.

- Popularność Sushi4You wynika z bardzo dobrej jakości oferowanych zestawów. Zapewniamy ją, współpracując wyłącznie z certyfikowanymi dostawcami surowców oraz wykorzystując nowatorskie procesy technologiczne, pozwalające uzyskiwać dania o długim terminie ważności bez uszczerbku na smaku – mówi Maciej Bernat, dyrektor handlowy Sushi Factory.

W wyniku nawiązanej współpracy w sieci sklepów Netto zakupić można duże, ponad 400-gramowe zestawy Sushi4You składające się z kilkunastu kawałków sushi (np. Sushi4You Midori). Ich wyróżnikiem jest nigiri z dużą krewetką 3L, a także california roll i futomaki w urozmaiconych wariantach – np. z łososiem wędzonym i marynowanym, paluszkiem rybnym czy pastą z łososia pieczonego. Inna propozycja to california roll w posypce ze szczypioru oraz hosomaki z rzodkwią marynowaną, pochodzącą – podobnie jak pozostałe warzywa – z polskich, wolnych od GMO upraw.

Obecnie trwają rozmowy dotyczące rozszerzenia współpracy o nowe zestawy oferowane przez Sushi Factory.

Sieć Netto ma w Polsce ponad 360 sklepów i trzy magazyny dystrybucyjne.

Magdalena Weiss 936 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.