Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Marka Ostoya kontynuuje współpracę z Marcinem Dorocińskim

W ramach dalszych działań z ambasadorem marki i programu "Ostoya dla wilków", ruszyła kolejna edycja kampanii promującej tę inicjatywę.

W wakacje, w całej Polsce, pojawiła się Ostoya w specjalnym kartoniku z wizerunkiem jej ambasadora oraz informacją o akcji. Dodatkowym wsparciem była kampania promująca inicjatywę w magazynach lotniczych oraz reklama handlowa.

Od 2016 roku Ostoya wspiera program ochrony wilka bieszczadzkiego prowadzony przez WWF Polska. Łącznikiem wizerunkowym jest tożsamość produktu, jego pochodzenie oraz związek z naturą. Bieszczady, będące częścią Karpat, są jedną z najważniejszych ostoi zagrożonego gatunku, a jednocześnie miejscem narodzin wódki Ostoya. Do jej produkcji wykorzystywana jest pszenica wyłącznie z regionu Bieszczad, ostoi dzikiej natury.

Nieprzypadkowy jest także wybór ambasadora kampanii. Znany z działań na rzecz przyrody i zwierząt Marcin Dorociński przede wszystkim wybiera projekty o profilu społecznym i ekologicznym. Ostoya w specjalnych opakowaniach z wizerunkiem jej ambasadora oraz kluczowymi informacjami o programie ochrony wilków dostępna będzie do wyczerpania zapasów. Akcja dotyczy butelek o pojemności 700 ml.

W ramach kampanii „Ostoya dla wilków” marka przekazała WWF Polska grant na realizację programu ochrony wilka bieszczadzkiego.

Joanna Hamdan 5286 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.