Bahlsen Polska. Krakuski

W nowej odsłonie.

Marka Krakuski wprowadza nową platformę pozycjonowania pod nazwą „Tradycja z nutą nowoczesności”. Zmiana pozycjonowania znajdzie swoje odzwierciedlenie na poziomie całego mix-u marketingowego.

Nowe Krakuski to połączenie dwóch ważnych dla marki i jej konsumentów wartości – tradycji i nowoczesności. Swój wyraz znajdują one w zupełnie nowej szacie graficznej opakowań. Zmodyfikowany został logotyp, który jest nie tylko unikalny, ale także mocno wyróżnia się na opakowaniu. Nawigację pomiędzy poszczególnymi wariantami produktowymi ułatwiają natomiast charakterystyczne banderole oraz nowoczesna prezentacja produktu. Odświeżeniu uległy również pozostałe grupy produktowe. Paluszki, w których jeszcze bardziej podkreślono apetyczność produktu oraz Petit Beurre oraz Maltanki.

Gruntowna zmiana strategii marki powiązana jest także ze zmianą mix-u produktowego w kluczowych dla marki segmentach ciastek kruchych i kruchych z czekoladą. Odpowiadając na potrzeby rynku producent powiększył opakowania w dziewięciu najważniejszych produktach o średnio 20-30 proc. Powiększone opakowania są odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy oczekują od marki oferowania ich ulubionych ciasteczek w dużych, rodzinnych opakowaniach przy zachowaniu przystępnej ceny.

W ramach wprowadzenia nowej platformy pozycjonowania przewidziane jest wsparcie ATL i BTL. Kampania będzie widoczna w telewizji oraz internecie na kanałach komunikacji marki. Krakuski zyskają nową stronę WWW, której nowa odsłona ruszy już niebawem.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.