Fotorelacja - 4. Selgros w Warszawie

Restauracja Brasserie serwująca dania z produktów dostępnych na miejscu, delikatesowo zaaranżowane stoisko łączące sprzedaż pieczywa i kawy ziarnistej, a także dojrzewalnia wołowiny i lady sprzedażowe ze świeżym mięsem, wędlinami, serami i antypastii - 18. Selgros zaskakuje rozwiązaniami.

Nowa hala liczy 9 tys. mkw. samej sali sprzedaży. Powstała w ciągu pięciu miesięcy przy ul. Puławskiej 58, na granicy Warszawy i Mysiadła. Inwestycja pochłonęła 140 mln zł. Zwiedziliśmy ją dzień przed otwarciem.

Zdecydowanie jest to najnowocześniejszy Selgros w Polsce. Może się pochwalić rozwiązaniami nieobecnymi dotychczas w innych halach tego operatora. Jest to pierwsza hala Selgros Cash&Carry w Polsce, w której działa restauracja Brasserie, serwująca dania z produktów dostępnych na miejscu. W drugiej połowie roku ruszy tu Instytut Kulinarny.

Mocną stroną hurtowni jest bogaty wybór świeżych produktów spożywczych. W hali znajdują się – co jest nowością - lady sprzedażowe ze świeżym mięsem (wieprzowina, drób, dziczyzna), wołowiną dojrzewającą na sucho (Dry Aged Beef), wędlinami, serami i antypastii, gdzie klienci mogą zrobić zakupy na wagę jak w delikatesach.

Tu, podobnie jak w innych Selgrosach, powstał „Rynek artykułów świeżych”. Można w nim kupić m.in. mięso z własnego rozbioru oraz szeroki asortyment owoców i warzyw, przechowywany w zamkniętych pomieszczeniach o stałej temperaturze 8 st. C.

Przedstawiciele Transgourmet - właściciela marki Selgros - zwracają również uwagę na świeże ryby i owoce morza prosto z portu w Bremenhaven. - Gwarantujemy ich niezmienną jakość i świeżość – mówi pracownik stoiska. Zapewniają to częste dostawy, specjalne opakowania transportowe, stoły do ekspozycji oraz codzienna wymiana całego lodu.

W nowym Selgrosie szeroka jest także oferta produktów premium z całego świata (są zlokalizowane tuż przy restauracji) oraz marki własnej Transgourmet Premium oraz Frische Paradies, która dołączyła do Transgourmet w 2016 r. - Jest to dostawca słynącego z dystrybucji ekskluzywnych produktów dla najlepszych restauracji w Polsce i za granicą. Teraz te produkty będzie można kupić w Selgrosie, z czego jesteśmy bardzo dumni – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Selgros i Transgourmet.

Nowością w tym Selgrosie jest również delikatesowo zaaranżowana wyspa łącząca sprzedaż pieczywa z kawą ziarnistą. - To handlowa wersja francuskiej piekarni – wyjaśnia nam zamysł jeden z pracowników hali. Wyjątkowy charakter stoiska podkreślają złote wiszące lampy.

Inwestycja jest przyjazna środowisku. W budowie hali zastosowano m.in. zieleń ekstensywną na dachu, energooszczędne oświetlenie LED, optymalne dla komfortu osób przebywających w obiekcie, z uwzględnieniem światła dziennego, które wpada do budynku przez zwiększoną powierzchnię oszklonej fasady. Ponadto hala korzysta z własnego odnawialnego źródła energii - klimatyzacja i ogrzewanie hali zasilane są z energii odzyskiwanej z chłodnictwa.

W dniu otwarcia, 10 października oraz przez kolejne dwa weekendy, co pięćdziesiąte zakupy będą gratis, a co setne premiowane zostaną tabletem Lenovo. Hala ma już 50 tys. zarejestrowanych nowych klientów. Jest to m.in. efekt szerokiej kampanii promocyjnej, która rozpoczęła się cztery tygodnie wcześniej. - Szacujemy, że będzie nas odwiedzać ok. 2 tys. klientów dziennie – mówi Marcin Wentland, dyrektor 4. hali Selgros w Warszawie.

W stolicy działają jeszcze hale Selgros przy ul. Połczyńskiej, Marsa oraz Przylesie. Selgros świętuje w tym roku 20-lecie działalności w Polsce. 

 Oto fotorelacja:

 

 

Katarzyna Pierzchała 1439 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.