Oshee i PZPN rozszerzają współpracę

Na mocy podpisanej 9 października umowy marka uzyskała status oficjalnego sponsora reprezentacji Polski w piłce nożnej, który będzie obowiązywać od sierpnia 2018 r.

W ramach umowy Oshee uzyskało prawo do używania tytułu sponsorskiego, jak również do posługiwania się logotypem kompozytowym oraz do używania grupowego wizerunku Piłkarskiej Reprezentacji Polski, Reprezentacji Polski U-21 oraz Reprezentacji Polski Kobiet w zakresie realizacji działań marketingowych, promocyjnych i reklamowych, związanych z napojami funkcjonalnymi.

Dzięki współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej logotyp marki Oshee pojawi się m.in. na ściankach sponsorskich w trakcie konferencji prasowych i wywiadów, na tablicach reklamowych wokół boiska, na ławce rezerwowych oraz na łuku wejściowym boiska. Ponadto napoje funkcjonalne Oshee w bidonach i lodówkach z logotypem firmy będą eksponowane w trakcie meczów w ramach strefy ławki rezerwowych oraz podczas oficjalnych konferencji prasowych.

Marka od dawna wspiera profesjonalnych sportowców oraz sympatyków aktywności fizycznej. Jest m.in. oficjalnym partnerem Pucharu Polski PZPN w piłce nożnej oraz oficjalnym partnerem rozgrywek Nice 1. Ligi, jesienią ub.r. firma została także oficjalnym partnerem PZPN. Oshee współpracuje także z organizacją KSW jako jej oficjalny partner. Ambasadorką marki jest Joanna Jędrzejczyk, która wspólnie z Oshee promuje aktywność sportową m.in. poprzez kampanię na wybranych produktach firmy.

Joanna Hamdan 5286 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.