Wittchen znów w Lidlu

W sobotę 14 października we wszystkich ponad 620 sklepach Lidl ponownie pojawią się torebki Wittchen - w aż 79 wzorach i kolorach do wyboru. To jubileuszowa, 10. odsłona współpracy między markami. Eleganckie, ręcznie wykonane torebki z prawdziwej skóry będą dostępne w cenie 279 zł/szt.

Tradycją już się stało, że kilka razy w roku klienci sieci mogą znaleźć na sklepowych półkach Lidla wysokiej jakości, stylowe torebki, rękawiczki czy paski w wielu eleganckich krojach marki Wittchen. Najnowsza oferta skoncentrowana jest wokół torebek – stanowiących ważny atrybut niejednej stylizacji.

W asortymencie dostępnych będzie aż 79 modeli wysokiej jakości torebek z naturalnej, włoskiej skóry w takich kolorach jak: głęboki granat, jesienny brąz, niezastąpiony beż, odważny bordowy, a także w najmodniejszych odcieniach szarości. Produkty te wykonane są z ponadczasowej skóry klasycznej bądź skóry Saffiano, która wyróżnia się wyjątkową, zewnętrzną fakturą, dzięki której torebka jest niezwykle wytrzymała i odporna na zarysowania. W tym roku pojawi się także nowość: torebki ze skóry Lizard, stylizowanej na skórę jaszczurki.

- Pierwsza kolekcja galanterii marki Wittchen pojawiła się w naszych sklepach w 2012 r. Od tamtego czasu regularnie prezentujemy naszym klientom najnowsze wzory i trendy galanteryjne - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska. - Cieszymy się, że możemy zaoferować produkty wysokiej jakości w tak wyjątkowych cenach. Mamy nadzieję, że tegoroczna, jesienna kolekcja przypadnie do gustu nawet najbardziej wymagającym konsumentkom – uważa.

Wszystkie torebki Wittchen będą dostępne w cenie 279 zł/szt. - Cieszymy się, że dzięki tej współpracy możemy dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców, którzy cenią sobie wysoką jakość naszych wyrobów. W tym roku oprócz torebek ze skóry klasycznej czy włoskiej Saffiano, pojawią się też torebki ze skóry Lizard, które są niezwykle eleganckie i nietuzinkowe. Mamy nadzieję, że spodobają się klientom, a przyszłe projekty z siecią Lidl również okażą się sukcesem - zaznacza Monika Wittchen, wiceprezes zarządu Wittchen.

Katarzyna Pierzchała 1563 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.