Chata Polska rozszerza ofertę marek własnych

I zachęca do polubienia swojego profilu na Facebooku, gdzie ma już 19 tys. fanów.

Chata Polska ma dwie marki własne. Jedną z nich jest Kraina Smaków, której produkty zostały stworzone na bazie receptur nawiązujących do tradycji kuchni polskiej. Na początku października operator rozszerzył portfolio tej marki o dania mięsne w słoikach - Mięsiwo w sosie własnym i Specjał z szynką. 

Również druga marka własna operatora - Dobra Nasza! - weszła na rynek z nowymi produktami.

Tym razem, w związku z nadchodzącym dniem 1 listopada do sprzedaży zostały włączone wkłady parafinowe do zniczy. Dobra Nasza! to marka oferująca asortyment w „każdej kategorii, dobrej jakości i w przystępnej cenie”.

Nowe produkty są już dostępne w sklepach sieci Chaty Polskiej, wszystkie zyskały też nową szatę graficzną.

Sieć poinformowała ponadto, że ma już 19 tys. fanów na Facebooku. - Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy aktywnie reagują na nasze wpisy, konkursy i liczne aktywności. Serdecznie zapraszamy, dołączcie do nas, warto obserwować nasz profil. To nie tylko świetnie porady i informacje, ale także częste konkursy z nagrodami - zachęca do odwiedzania profilu Chata Polska.

Chata Polska to franczyzowa sieć sklepów ogólnospożywczych, która działa na rynku od 1997 r. Obecnie liczy ponad 250 sklepów działających na terenie siedmiu województw.

Katarzyna Pierzchała 1554 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.