Złap odporność z DrWitt Premium

Za pomocą kolorowych tablic typu citylight marka pokazuje, że troska o własne samopoczucie może być naprawdę prosta.

Nową kampanię outdoorową DrWitt Premium poświęcił odporności. Za pomocą kolorowych tablic typu citylight marka pokazuje, że troska o własne samopoczucie może być naprawdę prosta.

DrWitt w lekki sposób zachęca do tego, by złapać odporność na jesień. Wszystko to za pomocą funkcjonalnego napoju Multiwitamina DrWitt Premium. Pyszna multiwitamina pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego dzięki zawartym w niej witaminom.

Nowa kampania gości w 27 różnych miastach (m.in. Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sopocie, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu) – tablice pojawiły się w ponad 1 000 lokalizacji.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.