Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Jantoń. Grzaniec Galicyjski

W nowych wariantach.

Na nadchodzący sezon firma Jantoń przygotowała dla konsumentów dwa nowe warianty Grzańca Galicyjskiego: miodowy i bezalkoholowy.

Wariant miodowy to nawiązanie do XVI-wiecznych tradycji grzańców robionych na bazie miodu i wina.

Natomiast Grzaniec Galicyjski bezalkoholowy z dodatkiem miodu i soku z cytryny to produkt skierowany do konsumentów, którzy lubią smak i aromat wina grzanego, jednak preferują napoje bezalkoholowe.

Osią komunikacji Grzańca Galicyjskiego zostaną social media, głównie Facebook i Instagram, tam konsumenci zapraszani będą do wspólnej zabawy, konkursów i interakcji w świecie marki.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.