Jabłko Lubelskie - nowa marka na rynku

Firma LubApple, jeden z czołowych producentów owoców w Europie, wzbogaca listę produktów regionalnych, z którymi kojarzona jest Lubelszczyzna.

- Zadecydowaliśmy o wprowadzeniu na rynek nowej marki – Jabłko Lubelskie, która stanie się kolejnym produktem promującym Lubelszczyznę na polskim i zagranicznym rynku. Długoletnia tradycja oraz bogate doświadczenie poszczególnych podmiotów wchodzących w skład grupy doprowadziły do powstania najwyższej jakości produktu, który z powodzeniem może konkurować z innymi na rynkach światowych – mówi Zbigniew Chołyk, prezes zarządu LubApple.

Marka Jabłko Lubelskie obejmuje sześć głównych odmian: Golden, Gala, Red Jonaprince, Jonagored, Szampion i Idared. Swoje walory smakowe i odżywcze zawdzięcza warunkom klimatycznym i glebowym Lubelszczyzny oraz uprawom, opartym na wiedzy i wieloletnim doświadczeniu w zakresie sadownictwa.

Firma LubApple została założona w 2015 r. przez pięciu producentów owoców z województwa lubelskiego: ZPO Stryjno-Sad, Józefów Sad, Witabo, FruVitaLand oraz ZPO Sadpol. Firma oferuje owoce pochodzące z terenów Lubelszczyzny. Ponad 90 proc. wszystkich owoców stanowią jabłka. Pozostała oferta firmy obejmuje: maliny, wiśnie, truskawki, gruszki, śliwki oraz porzeczki o znakomitych walorach smakowych i odżywczych. Firma produkuje ok. 100 tys. t owoców rocznie.

Owoce LubApple dostępne są w Polsce w sieciach sklepów: Biedronka, Aldik, Makro, Stokrotka, Carrefour, Piotr i Paweł oraz E.Leclerc. Firma funkcjonuje również na rynkach zagranicznych. Obecnie LubApple dostarcza swoje produkty do kilkunastu krajów, takich jak: Hiszpania, Szwecja, Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Holandia, Włochy, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Czarnogóra, Albania, Ukraina, Białoruś, Litwa, Kazachstan, Mongolia, Izrael, Jordania, Algieria, Libia, Egipt, Arabia Saudyjska oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Joanna Hamdan 5647 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.