Aktywny bdsklep.pl

Bdsklep.pl, we współpracy z Fitqbe, wdrożył dla swoich pracowników program, w którym za każdą aktywność sportową gromadzą punkty, które mogą wymieniać np. na nagrody w kafeterii. W projekcie jest 55 sportów do wyboru.

- Nasza praca to nie tylko biurko, komputer i tysiące realizowanych zamówień. To wiele twarzy, które odbierają zakupy dostarczane pod same drzwi – mówi Rafał Jackiewicz, kierownik działu marketingu w bdsklep.pl. - Klienci zyskują dzięki nam poczucie, że nie muszą spędzać godzin na wycieczce do marketu. Chcemy, żeby nasi pracownicy również spędzali czas w sposób dający im radość - tłumaczy.

Bdsklep.pl we współpracy z Fitqbe wdrożył więc dla swoich pracowników program promujący aktywność sportową. Mogą oni wybierać spośród 55 sportów: od chodzenia po rugby. Aktywnością jest również uczestnictwo w organizowanych przez firmę wydarzeniach, np.: w konkursie plastycznym dla dzieci, sprzątaniu świata czy wolontariat w schronisku dla zwierząt.

Zebrane punkty pracownicy e-sklepu mogą wykorzystać na dwa sposoby: wymieniając je na bony do popularnych sklepów internetowych, nagrody lub wsparcie jednej z fundacji. - Każdy pracownik sam decyduje w jaki sposób wykorzysta swoje punkty - na własne przyjemności, czy na wsparcie potrzebujących – podkreśla Jackiewicz.

Projekt wystartował na początku września i w pierwszych dwóch tygodniach dołączyło do niego ponad 60 proc. pracowników bdsklep.pl. W pierwszym miesiącu cały zespół spalił 135 657 kalorii.

Fitqbe to benefit pozapłacowy zwiększający zaangażowanie pracowników. Jest narzędziem, które integruje pracowników dobrą zabawą oraz zdrową rywalizacją, jednoczy ich i przywiązuje do pracodawcy. Dodatkowo daje możliwości Employer Brandingowe oraz CSR.

Bardzo dobry Sklep (bdsklep.pl) jest supermarketem online typu pure player. Oferuje klientom ponad 30 tys. produktów - począwszy od produktów spożywczych, poprzez kosmetyki, chemię gospodarczą, drobne AGD, po produkty dla dzieci i zwierząt. Swoim zasięgiem obejmuje zarówno Polskę, jak i Europę.

Katarzyna Pierzchała 1554 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.