Ruszyła wielka loteria marek Sidolux i Perlux

Do zdobycia Toyota Aygo.

Lakma Strefa – producent i dystrybutor produktów chemii gospodarczej – z początkiem października uruchomił wielką loterię marek Sidolux i Perlux. Do wygrania samochody Toyota Aygo Xplay oraz nagrody pieniężne – codziennie 10 osób wygra 100 zł, co tydzień jedna osoba zdobędzie 1000 zł.

Aby wziąć udział w loterii należy kupić, co najmniej jeden produkt z portfolio marek Sidolux i Perlux w dniach od 2 października do 17 grudnia, a następnie zarejestrować dowód zakupu na stronie www.promocja-sidolux.pl.

- To pierwsza w historii Lakmy tak duża, ogólnopolska akcja konsumencka połączona z kampanią marketingową - komentuje Justyna Kiełkowska, marketing manager, Lakma Strefa.

Wsparcie kampanii marketingowej obejmie też punkty sprzedaży w całym kraju, w których zostaną zamieszczone informacje o loterii oraz dedykowane ekspozycje displayowe. Na ekspozycjach sklepowych oraz na samych produktach, biorących udział w konkursie, pojawią się specjalne zawieszki z informacją o loterii i naklejki.

Loteria jest kolejnym etapem kampanii reklamowej marki, zainaugurowanej we wrześniu.

Joanna Hamdan 5286 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.