Już 5000 ofert z okazji Dnia Własnego Biznesu

Prawie 2000 firm dołączyło do międzynarodowego Dnia Własnego Biznesu, w Polsce organizowanego przez sieć hurtowni Makro. Wydarzenie to jest okazją dla przedsiębiorców do promocji własnej działalności i pozyskanie nowych klientów m.in. poprzez tworzenie dla nich ofert specjalnych.

Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest jednocześnie w 26 krajach na całym świecie. W tym roku przypada na 10 października. Już po raz drugi akcję w Polsce organizuje sieć hurtowni Makro, która w tym celu przygotowała specjalną platformę www.dzien-wlasnego.biznesu.pl.

Przedsiębiorcy mogą się tam zarejestrować i utworzyć oferty promocyjne (dostępne właśnie 10 października), które następnie trafiają na interaktywną mapę, by klienci mogli je odnaleźć i z nich skorzystać. Do tej pory w akcję zaangażowało się blisko 2000 firm, które utworzyły prawie 5000 ofert.

Zarejestrowane firmy otrzymują specjalny, darmowy pakiet promocyjny złożony m.in. z plakatów i ulotek do oznakowania swojego miejsca oraz mogą zaopatrzyć się w halach Makro, korzystając z dedykowanych ofert i rabatów.

Dzień Własnego Biznesu to inicjatywa, która ma na celu docenienie i wsparcie przedsiębiorców z sektora handlowo-usługowego oraz celebrowanie przedsiębiorczości. Akcja łączy korzystne rozwiązania zarówno dla przedsiębiorców, jak i konsumentów. Firmom pozwala docenić stałych i zdobyć nowych klientów, a konsumentom poznać ciekawe sklepy, restauracje, kawiarnie czy inne miejsca oraz nabyć produkty i usługi z atrakcyjnymi rabatami.

- Dla naszych klientów prowadzenie własnego biznesu to nie tylko praca, ale styl życia, w który wkładają całe swoje serce. Podziwiamy ich za wytrwałość i kreatywność, z jaką poszukują sposobów na zdobycie nowych klientów i zaskoczenie tych stałych – mówi Magdalena Figurna, rzecznik prasowy Makro Cash & Carry Polska. - Warto pamiętać, że małe i średnie firmy nie tylko wpływają pozytywnie na rozwój gospodarczy, ale stanowią niezwykle cenną i nieodłączną część lokalnych społeczności. Chcemy za to wszystko podziękować przedsiębiorcom oraz wspierać ich w codziennym prowadzeniu działalności – m.in. poprzez coroczne świętowanie z nimi Dnia Własnego Biznesu – dodaje.

Wydarzeniu towarzyszy ogólnopolska kampania w Internecie, mediach społecznościowych, radiu i telewizji. O akcji pisaliśmy m.in. tutaj: http://handelextra.pl/artykuly/202307,akcja-makro-swietuj-z-nami-dzien-wlasnego-biznesu.

Katarzyna Pierzchała 1424 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.