Otwórz się na to, co najlepsze z dżemami Łowicz

Najnowsza kampania marki ruszyła w dwóch odsłonach.

Kolorowe, radosne i… zakręcone na punkcie truskawek – takie są dwie nowe reklamy produktów dżemowych Łowicz!

Pierwsza przedstawia, jak wiele pozytywnych emocji drzemie w słoiczku dżemu Łowicz – wystarczy go zjeść, by je obudzić!

Druga pokazuje natomiast, że choć jemy go na różne sposoby, o różnych porach i w różnych nastrojach – dżem truskawkowy dodaje smaku każdej chwili.

Ile smaków, tyle gustów – dlatego każdy z nas ma swój ulubiony dżem. Łowicz wie natomiast, że konsumenci przede wszystkim uwielbiają ten truskawkowy, dlatego kampania poświęcona została właśnie tym letnim owocom. Ich doskonały smak Łowicz zamyka w każdym słoiczku, by móc cieszyć się nim dłużej, bo wszystko co dobre… kończy się truskawkami!

Kampanię można oglądać nie tylko w telewizji, ale też na platformach VOD oraz przed seansami w kinach. Działania promocyjne Łowicza prowadzone są również w Internecie.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.