Delecta rusza z jesiennymi aktywacjami

Marka z portfolio firmy Bakalland 3 października ruszyła z kampanią reklamową "Delecta. Prosto z serca" oraz akcją konsumencką "Powiedz to na słodko".

Spoty reklamowe promujące Babeczki nadziane, Budynie aksamitne, Cukier wanilinowy i posypki do dekoracji z linii Decorada, wyświetlane będą w serwisach VOD.

Kampanii towarzyszy ogólnopolska akcja "Powiedz to na słodko" zachęcająca konsumentów do miłych, emocjonalnych gestów ot tak… prosto z serca.

Do promocyjnych opakowań ciast w kartonikach dołączone zostały naklejki z wyznaniami. Szablony z hasłami – na różne pory dnia i okazje oraz słodkie inspiracje, marka umieściła także na stronie www.delektujemy.pl.

Działa potrwają do 12 listopada.

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.