Zagrodowy powraca na szklany ekran

Z początkiem października marka wystartowała z kolejnymi działaniami reklamowymi.

Kampania spotowa oraz kampania sponsoringowa będą emitowane na najpopularniejszych kanałach o ogólnopolskim zasięgu i w wiodących kanałach tematycznych.

W reklamach podkreślone zostaną główne benefity Kurczaka Zagrodowego – jego autentyczność i wyróżniającą się na rynku jakość.

Główny claim kampanii to: „Zagrodowy. Oryginał jest tylko jeden!”.

Nowa kampania ma na celu przekazać, że warto wybierać mięso z zaufanych, pewnych źródeł, których jakość i autentyczność jest potwierdzona.

Reklamy telewizyjne emitowane będą w największych ogólnopolskich stacja: TVN, Polsat, TVP1, TVP 2. Kampania sponsoringowa obejmie emisję w najpopularniejszych stacjach tematycznych, m.in. TVN7, TV4, TVN Style, Kuchnia+, Polsat News.

Przekaz „Zagrodowy. Oryginał jest tylko jeden!” będzie również wzmacniany poprzez zintegrowane działania digitalowe na Facebooku, Instagramie i YouTube oraz aktywności public relations.

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.