Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Laureat Oscara w kolejnej odsłonie kampanii burbonu Wild Turkey

Matthew McConaughey wcielił się w role aktora i reżysera prezentując kolejny spot reklamowy w ramach globalnej kampanii "It’ll find You".

Laureat Oscara, Matthew McConaughey, objął stanowisko dyrektora kreatywnego Wild Turkey w 2016 r. Od tego czasu urzeczywistnia i odkrywa na nowo własną wizję marki w kolejnych odsłonach kampanii.

Obecnie stanął na czele działań reklamowych legendarnego burbonu w ramach globalnej kampanii marketingowej pod hasłem „It’ll find You” (ang. „sam Cię znajdzie”) i zaprezentował drugi spot reklamowy ze swoim podwójnym udziałem - jako aktora i reżysera.

Nowy spot emitowany na całym świecie w ramach globalnej telewizyjnej, prasowej i internetowej kampanii reklamowej można obejrzeć pod linkiem https://youtu.be/QNpfJNaRPGo.

Wild Turkey to burbon rodem z Kentucky. Alkohol o ponad 150-letniej tradycji, powstaje w destylarni założonej w 1869 roku przez rodzinę Ripy, na wzgórzach zwanych Wild Turkey Hills w Lawrenceburgu. Swój szlachetny charakter zawdzięcza między innymi temu, że jest starzony minimum 6 lat i destylowany według najwyższych norm jakości. Z wyróżniającą go, zwiększoną zawartością procentową alkoholu, od lat cieszy się mocną pozycją wśród amerykańskich whiskey, a jego niezmiennej receptury od lat pilnuje legendarna rodzina Russellów.

Joanna Hamdan 5286 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.