Oshee rozpoczęło współpracę z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki

To kolejna współpraca, nawiązana przez firmę, nastawiona na promocję i wsparcie polskiego sportu.

W ramach współpracy z PZLA, Oshee wprowadzi na rynek napoje izotoniczne dedykowane i sygnowane logotypem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki: Oshee Runners i Oshee Lemon, w butelkach o standardowej pojemności 0,75 l. 

Dzięki podjętej współpracy Oshee będzie obecne podczas wszystkich imprez sportowych i konferencji prasowych PZLA oraz na ściankach sponsorskich. Produkty Oshee będą towarzyszyły zawodnikom Polskiego Związku Lekkiej Atletyki podczas wszystkich zawodów, w których będą brać udział w ramach Reprezentacji Polski. Dodatkowo osoby goszczące w siedzibie PZLA, dzięki stałej ekspozycji, będą miały okazję zapoznać się z portfolio marki Oshee, w tym z napojami izotonicznymi i witaminowymi.

Oshee od dawna wspiera profesjonalnych sportowców oraz sympatyków aktywności fizycznej – marka angażuje się w wiele wydarzeń sportowych oraz jest m.in. partnerem Pucharu Polski w piłce nożnej oraz rozgrywek Nice 1 Ligi, jesienią ub.r. firma została oficjalnym partnerem PZPN. Oshee współpracuje także z organizacją KSW jako jej oficjalny partner. Ambasadorką marki jest Joanna Jędrzejczyk, która wspólnie z Oshee promuje aktywność sportową m.in. poprzez kampanię na wybranych produktach firmy.

Joanna Hamdan 5286 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.