Henryk Kania rozszerza świadczenia dla pracowników

Producent wprowadził właśnie system kafeteryjny MyBenefit.

ZM Kania zatrudniają we wszystkich swoich zakładach ok. 2000 pracowników.

Obecnie mogą oni korzystać z oferty świadczeń pozapłacowych, tj. np. nieoprocentowane pożyczki, darmowe posiłki, dofinansowanie do transportu do pracy, ubezpieczenie grupowe czy rabaty w sklepach firmowych.

– Chcemy być jednak coraz bardziej atrakcyjnym pracodawcą, stąd też wprowadziliśmy właśnie system kafeteryjny Mybenefit. Pracownicy są dla nas najwyższą wartością, ponieważ bez nich, nie bylibyśmy obecnie tu, gdzie jesteśmy. Dlatego też tak ważne jest ich docenianie, o co dbamy i co sukcesywnie staramy się rozwijać w naszej firmie – mówi Dominika Rąba z zarządu Spółki.

MyBenefit to internetowa platforma, dzięki której każdy pracownik ma możliwość samodzielnego dysponowania przyznanymi mu środkami z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz ze specjalnie stworzonego budżetu. Za środki zamienione na punkty może kupować wybrane z listy produkty i usługi, jak np. bilety do kina, na koncerty, czy pobyty wypoczynkowe w Polsce, a także bony do sklepów.

Joanna Hamdan 5286 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.