Brown-Forman rozpoczyna sprzedaż własnych single maltów

Są to nowo nabyte globalnie marki whisky - The BenRiach, The GlenDronach oraz Glenglassaugh.

Polska, jako pierwszy europejski rynek w ramach struktur Brown-Forman, debiutuje ze sprzedażą przejętego globalnie portfela single maltów.

- Polski rynek whisky jest jednym z najszybciej rozwijających się na świecie, a zgodnie z prognozami ma przekroczyć barierę 5 mln skrzynek przed 2025 rokiem - mówi Ricardo Cupido, dyrektor generalny Brown-Forman na Polskę i Turcję. - Tym samym może upodobnić się wielkością do rynku niemieckiego. Nasze marki, nie tylko Jack Daniel’s Tennessee Whisky – ale również najnowsze produkty z naszej oferty, staną więc przed ogromną szansą rozwoju - dodaje.

Swoje działania w sezonie sprzedaży 2018, firma skupi wokół portfolio single malt’ów. Rozszerzenie oferty o nowe produkty jest efektem długoterminowej strategii Brown-Forman, w ramach której firma koncentruje się na rozwoju marek w segmencie premium i superpremium.

- Nowe portfolio single malt’ów bardzo dobrze komponuje się z naszą strategią ekspansji amerykańskiej whisky premium i super premium. Pozytywna dynamika wzrostu whisky jest odzwierciedleniem zmieniających się upodobań na krajowym rynku. Obecnie, zauważamy coraz wyższy odsetek polskich zamożnych klientów, którzy poszukują marek premium oraz doświadczeń wokół różnorodnych kategorii produktowych. Brown-Forman jest gotów, żeby z tej okazji skorzystać - mówi Alexander Gorelin, dyrektor marketingu na Polskę i Turcję.

Brown-Forman Corporation jest producentem i dystrybutorem alkoholi mocnych. Amerykański koncern sprzedaje swoje marki w ponad 160 krajach na całym świecie. W Polsce, Brown-Forman jest jednym z największych dystrybutorów alkoholi mocnych premium. W swoim portfolio ma takie marki, jak: Finlandia Vodka, Jack Daniel’s, Woodford Reserve, Chambord, Herraruda, El Jimador, The Glendronach, The BenRiach i Glenglassaugh.

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.