Powstanie outlet w stylu village

Forest Park Outlet, czyli centrum outletowe wyróżniające się architekturą w stylu village i zaprojektowane "w harmonii z otoczeniem", powstanie w Łomnej pod Warszawą.

Master Management Group planuje pierwszy w Polsce outlet village. Według inwestora takie miejsce samo w sobie jest destynacją dla klientów i turystów, którzy przyjeżdżają do niego często na cały dzień, aby zrobić zakupy i spędzić czas w podmiejskim otoczeniu.

W pierwszej fazie obiektu zlokalizowanego w Łomnej pod Warszawą powstanie blisko 19 tys. mkw. W drugiej przybędzie kolejne 30 tys. mkw. Będzie też parking na blisko 1000 aut i miejsca postojowe dla 20 autokarów.

- Forest Park Outlet jest pierwszym centrum outletowym zaprojektowanym w stylu większości outlet villages w Europie Zachodniej i wprowadzi zupełnie nową jakość na polski rynek, stąd zainteresowanie jest ogromne - mówi Paul Kuśmierz, prezes Master Management Group.

Jego zdaniem polski rynek ewoluuje z roku na rok, a wraz z nim zainteresowanie Polską ze strony światowych graczy. Świadczy o tym choćby ilość rozmów, które firma prowadzi z najemcami na temat nowego projektu.

Lokalizacja Forest Park Outlet w Łomnej, otoczona dzielnicami willowymi w otulinie Kampinosu i położona około pół godziny jazdy samochodem od centrum Warszawy i lotniska Modlin, jest ważnym elementem konceptu.

- Projekt architektoniczny obiektu jest zainspirowany jego otoczeniem, czyli Puszczą Kampinoską. Forest Park Outlet zapewni klientom unikalne doświadczenia nie tylko zakupowe – mówi Paul Kuśmierz. - Zapewnimy też różnorodne możliwości spędzania wolnego czasu i stworzymy miejsce spotkań w oryginalnym, naturalnym otoczeniu, z dala od zgiełku miasta. W planach mamy m.in. dwa rozległe skwery przeznaczone na rozrywkę, aktywne spędzanie czasu i place zabaw dla dzieci – dodaje.

Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. Firma jest partnerem na polskim rynku dla światowych funduszy oraz innych instytucji inwestujących w nieruchomości. Na zlecenie tych podmiotów MMG zajmuje się wyszukiwaniem atrakcyjnych możliwości inwestycyjnych na lokalnym rynku nieruchomości handlowych. Oferuje też stałe wsparcie w zakresie zarządzania aktywami oraz nieruchomościami po ich zakupie aż do momentu sprzedaży. W swojej historii MMG współpracowało z takimi partnerami jak: Blackstone, Marcol Group i Europa Capital and CPI.

Obecnie MMG zarządza ponad 100 tys. mkw. powierzchni handlowej, w tym: Bramą Mazur w Ełku, Galerią Niwa w Oświęcimiu oraz centrami w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu. Firma jest też inwestorem i deweloperem kompleksu handlowo-biurowego, który powstanie przy ul. Piotrkowskiej 155 w centrum Łodzi, a także trzech centrów handlowych w Kołobrzegu, Legionowie i Zawierciu.

 

Katarzyna Pierzchała 1565 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.