Carrefour ma nowego dostawcę wyposażenia

Modern-Expo rozpoczął współpracę z Carrefour Polska. Wyposażył już nowy hipermarket sieci w nowootwartej Galerii Północnej w Warszawie. W planach na ten rok jest również dostarczenie wyposażenia do sklepu Carrefoura w Piotrkowie Trybunalskim.

Historia partnerskich relacji sieci Carrefour oraz Modern-Expo rozpoczęła się od wyposażenia sklepów we Francji, Belgii i Rumunii, z dedykowanymi boksami kasowymi i systemami regałów. Teraz przyszedł czas na Polskę.

Dla nowego hipermarketu Carrefoura w Warszawie firma Modern-Expo nie tylko przygotowała aranżację na bazie projektu, ale także zrealizowała, dostarczyła i zamontowała wyposażenie sklepu. Sklep liczy 5700 mkw. powierzchni handlowej, na której wyeksponowano blisko 37 tysięcy produktów. Modern-Expo dostarczył m.in. 16 boksów kasowych, regały metalowe wraz z akcesoriami oraz regały wysokiego składowania do magazynu. Nad projektem dla hipermarketu Carrefour czuwał dedykowany projektant.

- Kompleksowe realizacje na rzecz sklepów wielkoformatowych to ważny zakres naszych działań. Zespół specjalistów i doświadczenie zdobyte przez ponad 20 lat obecności na rynku to nasze atuty, pozwalające wyjść naprzeciw potrzebom klienta. Stawiamy na stały rozwój - mówi Piotr Kraśnicki, dyrektor sprzedaży Modern-Expo.

Dzień przed otwarciem byliśmy w sklepie Carrefoura w Galerii Północnej. Szczegóły: http://handelextra.pl/artykuly/203077,tylko-u-nas-carrefour-w-galerii-polnocnej.

Za chwilę kolejna wspólna realizacja Carrefoura i Modern-Expo. W planach na bieżący rok jest wyposażenie sklepu wielkopowierzchniowego tej sieci w Piotrkowie Trybunalskim.

Modern-Expo Group to międzynarodowy holding, działający w branży wyposażenia sklepów w Europie Środkowo-Wschodniej, zatrudniający ponad 3000 pracowników. Obecnie ma trzy fabryki na Ukrainie i Białorusi, a jesienią br. otworzy czwartą – tym razem w Polsce.

Poza siedzibą w Lublinie, firma ma oddziały w Londynie, Berlinie, Paryżu, Amsterdamie, Moskwie i Dubaju, a swoje wyposażenie dostarcza do 60 krajów. Klientami Modern-Expo są światowe i lokalne marki m.in. Auchan, Pepsi, Carrefour, McDonald’s, Real, American Tobacco, Mars czy Żabka.

Katarzyna Pierzchała 1424 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.