Bella. Kierunek ultracienkie

TZMO, producent artykułów higienicznych dla kobiet pod marką Bella wprowadza nowe, zaawansowane technologicznie produkty w segmencie premium.

W tym roku Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych rozszerzyły ofertę supercienkich wkładek higienicznych Bella  Panty Intima o produkty o zwiększonej chłonności. To Bella Panty Intima Plus, dodatkowo wzbogacone ekstraktem z białych kwiatów (róża, stokrotka, jaśmin). – Zmianie uległ również kształt wkładek, dla poprawy poczucia komfortu i swobody – mówi Agnieszka Andrzejewska, specjalista ds. promocji w dziale marketingu ds. rynku polskiego w TZMO. Podkreśla, że wkładki z linii Bella Panty Intima oraz Bella Panty Intima Plus są pokryte 100-proc. bawełną, która zapewnia naturalną ochronę delikatnej skóry w strefie intymnej, nawet najbardziej wrażliwym kobietom.  

Nowość jest reakcją producenta na oczekiwania konsumentek odnośnie do artykułów do higieny intymnej. Zwracają one coraz większą uwagę na chłonność podpasek i wkładek, poszukują takich produktów, które skutecznie neutralizują zapachy, a przy tym nie naruszają bariery ochronnej miejsc intymnych.
– Coraz więcej klientek świadomie wybiera wyroby wykonane z włókien naturalnych, w pełni oddychających – dodaje Agnieszka Andrzejewska. Poszerzenie linii Bella Panty Intima nie jest jedyną odpowiedzią producenta na te trendy. 

– Duży potencjał  widzimy w rozwoju podpasek i wkładek ultracienkich z segmentu premium, czego wyrazem było wdrożenie w ubiegłym roku linii podpasek i wkładek Bella Ideale, stanowiących najbardziej zaawansowane technologicznie produkty w ofercie marki Bella – stwierdza Agnieszka Andrzejewska, wskazując przy tym kierunki, w którym rynek ten może się rozwijać. Według niej kategoria wyrobów o podwyższonej chłonności oraz w rozmiarze large/long – zarówno podpasek, jak i wkładek higienicznych – będzie coraz ważniejsza dla rynku produktów do higieny intymnej.

Jeśli chodzi o przyszłość segmentu wkładek, to trzeba wziąć także pod uwagę proces starzenia się społeczeństwa. Wraz z wiekiem pojawia się zwłaszcza u kobiet taka dolegliwość jak nietrzymanie moczu. Jeśli nie jest bardzo dokuczliwa, wtedy seniorki sięgają po wkładki, a nie po specjalistyczne produkty, które TZMO ma również w portfolio. To marka Seni, pod którą producent oferuje wyroby chłonne i specjalistyczne preparaty pielęgnacyjne dla osób z inkontynencją. Po wkładki sięgają też młodsze panie, stosując je nie tylko okazjonalnie, ale też w codziennej higienie. Jak wynika z badań Millward Brown, wkładek używa ponad 56 proc. kobiet, natomiast podpasek niemal 60 proc. 

Kluczowe segmenty
Produkty pod marką Bella obecne są zarówno w kategorii podpasek, jak i wkładek oraz tamponów. W portfolio podpasek są to wyroby tradycyjne, o klasycznej grubości, a także nowoczesne, cienkie i ultracienkie produkty pokryte włókniną bądź siateczką.

– W kategorii podpasek klasycznych największą popularnością cieszy się niezmiennie od lat podpaska Normal a20, który jest naszym hitem sprzedażowym. W przypadku podpasek ultracienkich prym wiodą podpaski Bella Perfecta w pokryciu włókninowym – Blue, Rose, Maxi Blue – wymienia Agnieszka Andrzejewska.

Z kolei w kategorii wkładek higienicznych pod marką Bella są produkty o tradycyjnej grubości oraz ultracienkie – w tym typu string oraz mixform, w regularnym oraz wydłużonym kształcie. – Największą rotacją cechują się wkładki Bella Panty Classic oraz Bella Panty New, pokryte miękką włókniną, a w przypadku wkładek ultracienkich – linia Bella Panty Intima, pokryta 100-proc. bawełną – informuje.

W portfolio TZMO są także tampony higieniczne bez aplikatora w linii Tampo Bella. 

– Kluczowe są dla nas jednak segmenty podpasek i wkładek ultracienkich, wszystkie tegoroczne wdrożenia i modyfikacje dzieją się w obrębie tych grup produktów – zaznacza Agnieszka Andrzejewska. Zaznacza, że firma nieustannie pracuje nad udoskonalaniem jakości produktów, śledzi rynkowe trendy i zmieniające się gusta oraz oczekiwania konsumentek. – Jednocześnie dbamy o to, aby marka Bella pozostawała synonimem komfortu i bezpieczeństwa – dodaje.

Spójny przekaz
Producent wspiera sprzedaż wyrobów pod marką Bella i jest obecny we wszystkich kanałach komunikacji
– tradycyjnym i digital.

– Dbamy o to, aby nasz przekaz był spójny, a działania zintegrowane – charakteryzuje strategię marketingową Andrzejewska.

– Na jesień zaplanowaliśmy silne wsparcie medialne trzech linii produktowych – wkładek Bella Panty Intima Plus, podpasek Bella Ideale, a także naszej najlepiej rotującej linii podpasek nowoczesnych – ultracienkich podpasek Bella Perfecta – zapowiada.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.