Biedronka w Tarasach Zamkowych

22 września nowa placówka sieci została otwarta w lubelskim centrum handlowym.

Sklep zlokalizowany jest na poziomie -2 i zajmuje łączną powierzchnię prawie 1 600 mkw.

- Z okazji otwarcia, w dniach od 22 do 28 września lub do wyczerpania zapasów, przygotowaliśmy dla odwiedzających kilkadziesiąt produktów spożywczych i przemysłowych w „biedronkowo niskich cenach” – mówi Robert Misiak, dyrektor operacyjny Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka.

Supermarket Biedronka w Tarasach Zamkowych czynny jest w tym samym czasie, co centrum handlowe: od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00, a w niedzielę – 9:00-20:00.

- Otwarcie sklepu rozpoznawalnego, aktywnego i popularnego operatora, zdecydowanie dopełnia tenant-mix Tarasów Zamkowych. Teraz, dzięki uruchomieniu supermarketu Biedronka, możemy zaoferować klientom jeszcze bogatszą ofertę handlową, co w połączeniu z dotychczasową propozycją zakupową i rozrywkową oraz bezpłatnym parkingiem w samym centrum miasta, umacnia naszą pozycję w regionie – uważa Magdalena Kowalewska, country manager operations Poland, Immofinanz, właściciel Tarasów Zamkowych.

Pojawienie się sklepu Biedronka w Tarasach Zamkowych komunikują nośniki, na których widnieje autentyczna rodzina Gromczyńskich z Lublina. Wspólnie z kilkunastoma innymi osobami zwyciężyli oni w castingu na Stylowego Lubelaka, zostając ambasadorami centrum handlowego.

Jeronimo Martins Polska jest właścicielem Biedronki liczącej ponad 2720 sklepów w ponad tysiącu miejscowości. Sieć obecna jest na polskim rynku od ponad 20 la i współpracuje z prawie sześciuset polskimi partnerami handlowymi. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 60 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa zainwestowała w Polsce ponad 12 mld zł.

Otwarte w 2015 r. Tarasy Zamkowe to centrum handlowo-rozrywkowe ze 150 lokalami handlowo-usługowymi, znajdującymi się na przestrzeni  38 000 mkw. powierzchni handlowej. Trzy poziomy parkingu podziemnego oferują ponad 1400 miejsc postojowych.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.