Empik wraca do warszawskiej Arkadii

Salon nie tylko zmienił lokalizację, ale przede wszystkim zyskał zupełnie nowy wystrój. To ósmy Empik w Polsce w formacie Future Store.

Nowa odsłona salonu w Arkadii zostanie zaprezentowana w piątek 22 września.

Gruntowna przebudowa i adaptacja przestrzeni na poziomie 0 przy holu głównym trwała 3 miesiące. Salon o powierzchni 1200 mkw. to nie tylko nowe meble, czytelna nawigacja czy system prezentacji produktów, ale również technologiczne rozwiązania omnichannel, które ułatwiają klientom zakupy.

W salonie pojawiło się także interaktywne urządze­nie multimedialne, które wyszukuje produkty, a następnie wyświetla mapę ze wskazówkami, jak do nich trafić, a także doradza, podpowiada, inspiruje i pomaga w wyborze.

Ponadto na dużych ekranach w centrum sklepu są prezentowane aktualności ze świata kultury i rozrywki. Nowy salon łączy także świat realny ze światem online dzięki stanowisku empik.com – w internetowym sklepie od razu można zamówić produkt, którego w danym momencie nie można znaleźć na półce, z bezpłatną dostawą do wybranego salonu.

W ofercie sklepu znajdują się: książki, prasa, filmy, muzyka, multimedia, artykuły papiernicze i kreatywne, zabawki i gry planszowe oraz bilety na różnego rodzaju wydarzenia kulturalne i rozrywkowe w całej Polsce.

Empik w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia od początku swojej działalności był miejscem spotkań z twórcami różnych dziedzin kultury i rozrywki. Nowy salon będzie  kontynuować działalność kulturalną. Na scenie będą się odbywać regularnie spotkania z pisarzami, muzykami, ludźmi filmu a także różnego rodzaju warsztaty kreatywne.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.