Livio modernizuje placówki i wprowadza nowy projekt

Remodeling przeszły sklepy w Opocznie oraz Strzelcach. W obu sklepach pojawił się regał z winami. Rozwiązanie to jest efektem projektu od pewnego czasu realizowanego przez sieć.

Franczyzobiorcy coraz częściej korzystają z usług dodatkowych oferowanych przez PSH Livio.

Remodeling sklepu, czy proces wdrażania nowoczesnych planogramów cieszą rosnącym uznaniem współpracujących z siecią detalistów.

Dzięki remodelingowi placówki Tadeusza Woźniaka w Opocznie znajdującej się przy ul. Modrzewiowej zwiększyła się powierzchnia sprzedaży sklepu z 60 do 140 mkw. Ponadto dzięki wprowadzeniu nowoczesnych planogramów oferta asortymentowa licząca dotąd 3500 SKU wzrosła dwukrotnie. Dodatkowo detalista zainstalował regał z winami, które są najchętniej wybierane przez konsumentów. Rozwiązanie to jest efektem projektu od pewnego czasu realizowanego przez PSH Livio.

Także w sklepie Franciszka Miszczuka w miejscowości Strzelce na terenie oddziału łódzkiego Livio przeprowadzony został gruntowny remodeling, zaś półki i ułożenie asortymentu zorganizowano zgodnie z wcześniej opracowanymi planogramami. Sklep oferuje teraz na powierzchni 110 mkw. 7 tys. pozycji asortymentowych, zaś przy organizacji sali sprzedaży szczególny nacisk został położony na kształt stoisk z produktami świeżymi. W placówce także zainstalowano regał z winami, według nowego projektu oferowanego przez PSH Livio swoim franczyzobiorcom.

Franczyzowa sieć Livio należy do Grupy Kapitałowej Specjał.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.