Polomarket rozwija markę własną

W połowie września we wszystkich sklepach sieci pojawiły się pieluszki marki Bobo Boom.

To kolejny produkt marki własnej polskiej sieci supermarketów.

Bobo Boom dostępne są w trzech rozmiarach: Midi 4-9 kg (18,99 zł za 38 sztuk), Maxi 7-17 kg (19,99 zł za 34 sztuki) i Junior 11-20 kg (19,99 zł za 30 sztuk).

Wprowadzenie na półki sklepowe pieluszek Bobo Boom to kolejny krok w rozwoju produktów marki własnej sieci Polomarket.

Obecnie, oprócz pieluszek pod marką własną, Polomarket sprzedaje wiele linii produktowych. Wśród najnowszych marek własnych znajdują się „Mleczna Polana” (nabiał), „Rzeźnik Szymon” (mięso i wędliny), „Zaczarowany Ogród (warzywa, owoce i przetwory) oraz „Wypiekarnia i Ciachownia” (ciasta i pieczywo).

Polomarket to polska sieć supermarketów. Sieć istnieje na rynku od 1997 r. i obecnie liczy ponad 290 placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski.

Joanna Hamdan 5292 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.