Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Wznoszenie Żubra owocuje

Kompania Piwowarska rusza z jesienną odsłoną kampanii marki.

19 września Żubr ukazał się w nowej kampanii.

Plenerowe, letnie wyskoki zmieniają się teraz w spokojne wznoszenie Żubra, do czego nawiązuje najnowszy spot marki i aktywacja konsumencka.

Nowa reklama pojawi się w wersji 30- i 15-sekundowej w telewizji i w mediach społecznościowych.

Dodatkowo, w ramach najnowszej kampanii, zaplanowano ogólnopolskie aktywacje, które nawiązują do hasła przewodniego spotu i zachęcają konsumentów do działania, w wolne popołudnia i wieczory.

Jedną z nich jest żubrowa krzyżówka, która pojawi się zarówno w prasie, jak i on-line. Akcja rozpocznie się w październiku, a szczegóły można śledzić na profilu marki na Facebooku.

Joanna Hamdan 5286 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.