Bakalland promuje batony BA!

Hasło kampanii - "Pełen natury" - nawiązuje do składników, które znajdują się w produktach oraz podkreśla, że batony zbożowe pozbawione są syropu glukozowego i tłuszczów utwardzonych.

Bakalland rozpoczął kampanię reklamową udoskonalonej linii batonów BA!. Najnowsza linia przekąsek zbożowych pozbawiona jest syropu glukozowego i tłuszczów utwardzonych, dzięki czemu wpisuje się w aktualne trendy zdrowotne i żywieniowe. W kampanię została zaangażowana ambasadorka marki – Katarzyna Bujakiewicz.

Na potrzeby kampanii stworzony został spot reklamowy, przygotowany w formie poklatkowej animacji, który przybliża konsumentom udoskonalony skład produktów oraz korzyści płynące z sięgania po przekąskę w postaci batonów zbożowych.

Kampania prowadzona jest w TV (billboardy sponsorskie), Internecie, kinach Cinema City oraz na nośnikach outdoor. Całość kampanii wsparta jest działaniami w social mediach, w tym również na platformie www.fithunter.pl.

Joanna Hamdan 5292 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.