Biedronka wprowadza karty podarunkowe dla klientów indywidualnych

W ofercie sieci pojawią się trzy karty, które będą mogli nabywać również przedsiębiorcy, chcący podarować je swoim pracownikom.

Od 25 września klienci Biedronki będą mogli korzystać z trzech różnych kart podarunkowych.

Karta „Zakupy w prezencie” stanowi podstawową wersję karty podarunkowej, z której mogą korzystać wszyscy. Wersja „Lepsza niż kieszonkowa” jest dedykowana dzieciom. Natomiast karta „Premia w kieszeni” jest przeznaczona dla klientów biznesowych i może być sposobem na przekazanie dodatkowych świadczeń dla pracowników lub klientów danej firmy.

Karty będzie można doładować kwotą od 10 zł do 5 tys. zł przy każdym stanowisku kasowym, w każdym z ponad 2700 sklepów Biedronka.

Sieć Biedronka wprowadziła karty podarunkowe dla klientów biznesowych w 2015 roku. W 2017 r. Biedronka wydała przedsiębiorcom dwa razy więcej kart niż w roku ubiegłym.

Joanna Hamdan 5662 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.