Wrocław Fashion Outlet - rośnie sprzedaż i odwiedzalność

Od stycznia do czerwca 2017 r. średnia sprzedaż we Wrocław Fashion Outlet, w stosunku do pierwszego półrocza poprzedniego roku, wzrosła o 3 proc., a odwiedzalność o 7 proc.

Przejęte w grudniu 2016 r. przez fundusz VIA Outlets, w marcu centrum modowe zmieniło nazwę na Wrocław Fashion Outlet. Wydarzenie to zainaugurowała trzymiesięczna kampania rebrandingowa.

– Cały proces, połączony ze zmianą nazwy, logotypu i identyfikacji wizualnej był sporym wyzwaniem. Chcieliśmy zakomunikować klientom i partnerom biznesowym przemianę, jaką przechodzimy, a także zapowiedzieć wiele zmian, które jeszcze bardziej wzmocnią naszą pozycję na rynku w nadchodzących miesiącach i latach – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet.

Podczas pierwszych dwóch kwartałów 2017 r. we Wrocław Fashion Outlet dokonano m.in. liftingu stref wypoczynku, wiele sklepów przeszło generalny redesign, pojawiły się nowe marki, a kilku najemców zmieniło lokalizację.

– Nieustannie pracujemy nad rozwojem centrum – dodaje Aleksandra Perz. – Skupiamy się m.in. na podnoszeniu jakości obsługi i zwiększaniu komfortu robienia zakupów przez naszych klientów, dlatego m.in. już jesienią na terenie centrum działalność rozpocznie punkt informacyjny. Niebawem będziemy mogli powiedzieć więcej o naszych planach na najbliższe lata. Bardzo zależy nam m.in. na współpracy z markami premium, które w koncepcji outlet nie są dostępne dla klientów w tej części Polski, na podnoszeniu jakości oferowanych usług oraz komfortu naszych gości, a także na większej aktywizacji klientów przybywających do stolicy Dolnego Śląska zarówno z Polski jaki i z zagranicy w celach turystycznych i biznesowych.

Wrocław Fashion Outlet to modowe centrum outletowe. Na prawie 18 tys. mkw. powierzchni handlowej znajduje się niemal sto światowych marek, wśród nich: New Balance, Adidas, Nike, Levi’s, Guess, United Colors of Benetton, Marc O’Polo i Calzedonia. Właścicielem Wrocław Fashion Outlet jest VIA Outlets. Firma ma dziesięć nieruchomości w ośmiu krajach europejskich o łącznej powierzchni najmu prawie 393 tys. mkw., w ramach której znajduje się około 1 000 sklepów.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.