Nestlé dla młodych

Szwajcarski koncern ogłosił, że w ramach inicjatywy na rzecz zatrudniania młodych ludzi, do 2030 r. wesprze 10 mln osób na całym świecie.

Prezes Nestlé Mark Schneider ogłosił najnowsze zobowiązania firmy na rzecz wspierania młodych. Tylko w Polsce do 2020 r. Nestlé wesprze ponad 1,3 tys. osób do 30. roku życia. Nestlé podkreśla, że końca 2016 r. zatrudniło już 1,5 tys. młodych osób, objęło programem praktyk i staży prawie 500 osób  oraz przeprowadziło 530 warsztatów.

„Nestlé needs YOUth” to globalna inicjatywa obejmująca wszystkie działania, których celem jest stwarzanie młodym szans zatrudnienia. Jednym z kluczowych filarów „Nestlé needs YOUth” jest „Sojusz dla Młodych” („Alliance for YOUth”), w ramach którego producent wraz ze swoimi partnerami biznesowymi pomaga młodym w wejściu na rynek pracy.

 „Sojusz dla Młodych” wspierać będzie młodych rolników i przedsiębiorców, zachęci również do innowacji. W tym celu stworzono specjalną platformę HENRi@Nestlé. Za jej pośrednictwem firma pomoże młodym przedsiębiorcom w realizacji ciekawych pomysłów i rozwijaniu działalności gospodarczej.

Nestlé, jako jedna z pierwszych firm, przystąpiła do globalnej inicjatywy na rzecz godnego zatrudniania młodych prowadzonej przez Międzynarodową Organizację Pracy (International Labour Organisation, ILO).

Magdalena Weiss 950 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.