Internetowy klub zakupowy Zalando już w Polsce

Z początkiem września 2017 r. Zalando uruchomiło dla polskich klientów usługę Zalando Lounge. Jest to internetowy klub zakupowy z codziennymi kampaniami promocyjnymi, który umożliwia klientom zakupy spośród 2500 marek, również premium, wszystkich mocno przecenionych.

Oferta Zalando Lounge obejmuje odzież damską, męską i dziecięcą, obuwie, akcesoria sportowe, bieliznę, biżuterię oraz dodatki do domu. Każdego dnia na stronie Zalando Lounge pojawia się od minimum pięciu do siedmiu kampanii, które są ograniczone czasowo i działają w zależności od dostępnego asortymentu.

Klienci w Polsce mogą uzyskać dostęp do ofert poprzez stronę www.zalando-lounge.pl, także w wersji mobilnej. Wkrótce pojawi się również aplikacja na systemy iOS i Android.

- Widzimy, że wielu klientów w Polsce lubi korzystać z atrakcyjnych ofert i przecen. Jednocześnie korzystają z marek premium i przywiązują dużą wagę do wysokiej jakości. Codzienne kampanie Zalando Lounge z produktami wielu marek, w tym ekskluzywnych, są przecenione do -80 proc. i wierzymy, że będą spełniały oczekiwania polskich klientów – komentuje Artur Suligowski, country manager Zalando Lounge Polska.

Zalando Lounge jest już dostępne na innych rynkach – w Niemczech, Austrii, Francji, Holandii, Belgii, Finlandii, Danii, Szwecji, Szwajcarii, we Włoszech oraz w Wielkiej Brytanii. Obecnie w serwisie zarejestrowanych jest ponad 14 mln użytkowników.

Witryna modowa Zalando każdego miesiąca genere ok. 200 mln odsłon, a w drugim kwartale 2017 r. 70 proc. pochodziło z urządzeń mobilnych, co daje prawie 21,2 mln aktywnych klientów na koniec kwartału. 

Ilona Mrozowska 1955 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.