Vileda promuje udoskonalony mop Ultramax

Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 18 września do 29 października.

Najnowszy spot reklamowy marki prezentuje ulepszony system Ultramax, który sprawdzi się podczas codziennych czynności. 

Spot reklamowy będzie można obejrzeć od 18 września do 29 października w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych. Przekaz wesprą również działania w Internecie: spoty i banery, social media, PR, POS.

Równolegle w wybranych kanałach telewizyjnych prowadzone są działania product placement, które pozwalają zaprezentować praktyczne zastosowanie produktu i pokazać go w pozytywnych kontekstach. Zestaw Ultramax w użyciu będzie można zobaczyć m.in., w takich programach i serialach jak: Dzień Dobry TVN, Pytanie na śniadanie, Nasz nowy dom, Rodzinka.pl, Przyjaciółki.

Dodatkowo od 18 września spoty będą wyświetlane w placówkach Medicover i LuxMed jako część większej kampanii o charakterze prozdrowotnym pt. „Wykurz kurz”.

Głównym celem szeroko zakrojonej kampanii jest pokazanie, że zestaw sprzątający Ultramax to innowacyjny produkt, który sprawia, że mycie wszelkich powierzchni odbywa się bez użycia siły.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.