Sasanka - nowy koncept Grupy Chorten

Grupa Chorten wprowadza nowy koncept partnerski dla mniejszych sklepów pod nazwą Sasanka.

- Od kilku miesięcy przygotowujemy się do wdrożenia nowego konceptu dla niewielkich sklepów w mniejszych miejscowościach. W ostatnim czasie testowaliśmy ten model współpracy i spotkał się on z zainteresowaniem właścicieli punktów o profilu ogólnospożywczym - mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

Współpracę w ramach tego formatu podjęli już pierwsi detaliści (ponad 30 sklepów) na terenie województwa podlaskiego i warmińsko-mazurskiego, docelowo oferta ma dotyczyć całej Polski.

- Proponujemy nieco inne warunki współpracy, niż dotychczas praktykowane w ramach sklepów partnerskich Grupy Chorten, ponieważ mamy na uwadze specyfikę prowadzenia biznesu opartego na handlu tradycyjnym także na wsiach i w małych miasteczkach. Choć i w przypadku tego nowego formatu korzystamy z efektu skali grupy zakupowej, więc możemy zaproponować partnerom Sasanki lepsze ceny na zamówienia. Chcemy wspólnie walczyć o przyszłość polskiego handlu tradycyjnego i dawać nadzieję detalistom, którym trudno utrzymać się na rynku zdominowanym przez zagraniczne sieci. Dajemy im wsparcie, by mogli swoim klientom zaproponować niższe ceny – podkreśla Sylwia Olechno.

Zaznacza, że właściciele sklepów, którzy będą chcieli działać pod logo Sasanki, korzystają z doświadczenia Grupy Chorten w negocjowaniu umów z producentami. Dla sklepów stworzona została specjalna identyfikacja wizualna z logo Sasanki.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.