Netto z ofertą dla seniorów

Od 18 września we wszystkich sklepach sieci dostępne są produkty marki własnej Netto i-asist dedykowane osobom starszym.

Asortyment dla seniorów w sklepach Netto obejmuje m.in.: taboret obrotowy pod prysznic, siedzisko z oparciem do wanny, dmuchane miski do mycia włosów, organizer na tabletki z pojemnikiem na wodę, tygodniowy organizer z gilotyną, teleskopowa laska wyposażona dodatkowo w światło, powiększający ekran czy ochraniacz na materac.

W najnowszej ofercie sieci znalazły się także produkty, które znajdą zastosowanie w każdym domu takie jak: termometr bezdotykowy, nawilżacz powietrza z 4 poziomami uwalniania pary czy ergonomiczna poduszka z pianki termoplastycznej na krzesło.

Netto to wywodząca się z Danii sieć handlowa. Na naszym rynku istnieje od 22 lat. Obecnie firma ma ponad 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ok. 5,5 tys. osób. Sieć jest znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Poza naszym krajem sieć obecna jest w Danii, Szwecji oraz Niemczech.

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.