Lidl z tygodniem regionalnym

Od 18 września w sklepach sieci dostępne są produkty nabiałowe, mięso, ryby, przetwory oraz słodycze od rodzimych i lokalnych dostawców.

Do wprowadzonych niedawno do oferty regionalnych produktów nabiałowych, Lidl dołącza kilkadziesiąt innych wyrobów z różnych zakątków Polski. Ich pochodzenie i metody wytwarzania potwierdzają certyfikaty, inne wyrabiane są ręcznie zgodnie z tradycyjnymi recepturami.

Niedawno, w stałej ofercie Lidla, pojawiły się produkty nabiałowe oznaczone logo „Skarby polskich regionów”, które są charakterystyczne dla wybranych regionów i pochodzą od lokalnych dostawców, m.in. ser koryciński swojski dostępny na Podlasiu, Mazowszu, Lubelszczyźnie i na terenie Warmii i Mazur, czy mleko świeże z Piątnicy pochodzące z 33 certyfikowanych gospodarstw ekologicznych.

- Wprowadzone do naszych sklepów produkty cieszą się dużym zainteresowaniem klientów. W odpowiedzi na ich potrzeby zdecydowaliśmy się poszerzyć asortyment artykułów tradycyjnych. W ofercie tygodnia regionalnego nasi klienci znajdą kilkadziesiąt produktów, m.in. mięso, ryby z polskich gospodarstw, olej rydzowy, przetwory, soki czy słodycze – tłumaczy Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska.

W ramach tygodnia dostępne jest także mięso z polskich hodowli m.in. kurczak z powolnego chowu, karpacka jagnięcina oraz mięso wieprzowe uzyskane z polskich rodzimych ras. W ofercie pojawiły się również ryby z Bałtyku i lokalnych stawów takie jak: karp z Gospodarstwa Rybackiego Starzawa.

W ofercie Lidla znalazły się także produkty z długoletnią tradycją, jak np. Suska sechlońska czyli podsuszona i podwędzona śliwka czy olej rydzowy z wielkopolskiego Zakładu Wytłaczania Oleju.

Nie zabraknie też słodkości takich jak: krówki ciągutki mleczne z Milanówka, które produkowane są według niemal stuletniej receptury oraz Toruńskie Pierniki.

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.