Bdsklep.pl podwoił liczbę użytkowników

Zarządzający Bdsklep.pl chwalą się wynikami. Przy okazji wskazują na swoje przewagi m.in. nad branżowym gigantem, czyli Tesco Ezakupy.

Tydzień temu Gemius opublikował wyniki badania pt. „Najpopularniejsze sklepy internetowe z żywnością w lipcu 2017 r.”. Liderem zestawienia najpopularniejszych sklepów internetowych jest serwis Ezakupy.tesco.pl, który w lipcu br. odwiedziło 862,3 tys. użytkowników (czyli 3,26 proc. wszystkich polskich internautów). Wykonali oni w nim 8,26 mln odsłon, a każdy spędził średnio 11 minut i 57 sekund.

Drugi był Bdsklep.pl, który zanotował w tym czasie 608,4 tys. użytkowników (czyli o ponad dwa razy więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej), 2,11 mln odsłon i 2:17 minuty średniego czasu korzystania. Trzecie w kolejności Frisco.pl - 441,3 tys. użytkowników, 717,9 tys. odsłon i 1:02 minuty średniego czasu, a Auchandirect.pl - 205 tys. użytkowników, 2,28 mln odsłon i 9:27 minuty średniego czasu (wobec 526,8 tys. użytkowników, 8,44 mln odsłon i 9:53 minuty średniego czasu serwisu Auchan.pl).

- Bdsklep.pl wzmacnia się na rynku, a fundusze pozyskane od WSI pomagają uczynić nas na tyle silnym i konkurencyjnym, że nie boimy się nawet wielkich, międzynarodowych graczy – mówi Jacek Palec, prezes zarządu bdsklep.pl. - Jesteśmy bardzo silnym challengerem i w ciągu roku udało nam się tempem rozwoju zdecydowanie przeskoczyć konkurencję. Wyniki badania Gemiusa cieszą nas i udowadniają, że obraliśmy dobry kierunek – dodaje.

Podkreśla przy tym, że bdsklep.pl – w przeciwieństwie do Tesco - nie ma sklepów stacjonarnych. Nie ma też własnej floty samochodowej będącej oczywistą reklamą. Według zarządzających bdsklepem strona tesco.pl ma co prawda kilka milionów odsłon, ale tylko część z nich jest konwertowana do zakupów online. – Potencjał więc wielki, ale nie wykorzystywany do końca. Bdsklep.pl nie ma tego komfortu i generuje cały ruch na stronie wyłącznie użytkownikami zainteresowanymi zakupami online – uważa Palec.

Co pozwoliło bdsklep.pl stać się tak ważnym na rynku graczem? - Serwisujemy w zakresie marketingu największe marki FMCG. Dzięki naszej wiedzy o użytkownikach jesteśmy wartościowym partnerem dla wielu marek – wyjaśnia Jacek Palec. Bdsklep.pl mocno rozwija też marketing automation, czyli nie zalewa klientów spamem, a jedynie przypomina im o zakupach dokładnie wtedy, kiedy ich potrzebują. Ponadto precyzyjnie personalizuje swoją ofertę.

W badaniu Gemiusa nie wprowadzono podziału na graczy pure player i tych, którzy mają sklepy stacjonarne. Wysuwa się więc wniosek, że bdsklep.pl to dziś największy gracz na rynku sprzedaży produktów spożywczych online.

Bardzo dobry Sklep (bdsklep.pl) oferuje swoim klientom ponad 30 tys. produktów, niezbędnych w każdym domu - począwszy od produktów spożywczych, poprzez kosmetyki, chemię gospodarczą, drobne AGD, aż po produkty dla dzieci i zwierząt. Ma bardzo duży zasięg dostaw, obejmujący zarówno Polskę, jak i Europę. 

Katarzyna Pierzchała 1562 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.