Zbliża się termin targów E.Leclerc

W środę i czwartek E.Leclerc organizuje Targi Produktów Spożywczych. Będzie to już trzecia odsłona tego wydarzenia, podczas którego swój asortyment zaprezentuje 160 wystawców z całej Polski.

Z roku na rok wzrasta zainteresowanie dostawców uczestnictwem w Targach Produktów Spożywczych E.Leclerc. Podczas pierwszej edycji swoje produkty zaprezentowało 60 partnerów marki, rok później było ich 150, w tym roku będzie ich o dziesięć więcej.

– Tym, co szczególnie cieszy nas w kontekście Targów Produktów Spożywczych jest stały rozwój tego wydarzenia. Z każdą edycją obserwujemy wzrost zainteresowania targami ze strony dostawców. Ich liczba, a przede wszystkim różnorodność prezentowanej oferty odpowiadają naszemu celowi, którym jest dostarczanie klientom E.Leclerc szerokiego wyboru produktów – mówi prezes E.Leclerc Polska Jean-Philippe Magré.

Organizowane przez E.Leclerc Targi Produktów Spożywczych dedykowane są prezesom oraz dyrektorom sklepów, a także kupcom. Są szansą dla zarządzających sklepami do zapoznania się z ofertą lokalnych dostawców z różnych obszarów Polski i nawiązania relacji biznesowych. Są także przestrzenią wymiany wiedzy na temat najnowszych trendów panujących w handlu.

– Targi są nie tylko wyjątkową okazją do spotkań dostawców z osobami odpowiedzialnymi za sprzedaż w naszych sklepach. Dodatkową wartością tego wydarzenia są wypowiedzi ekspertów na temat nowych tendencji rynkowych i analiza trendów konsumenckich. Wydarzenie wpisuje się w naszą politykę dostarczania klientom najlepiej wyselekcjonowanych przez specjalistów produktów. – dodaje Jean-Philippe Magré

 W tym roku wydarzenie zostało podzielone na dwa segmenty tematyczne. Pierwszego dnia odbędzie się prezentacja napojów oraz produktów spożywczych, natomiast dzień później uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się z ofertą produktów świeżych i wyposażenia sklepu. Obu dniom targowym towarzyszyć będą wystąpienia eksperckie agencji badawczej Nielsen, dotyczące rozwoju rynku FMCG w Polsce oraz najnowszych trendów konsumenckich. Wśród tematów, które zostaną poruszone podczas tych prezentacji, znajdą się m.in. świadomość konsumencka, zdrowa żywność czy wzrost zainteresowania produktami lokalnych producentów.

Targi Produktów Spożywczych E.Leclerc odbędą się w dniach 20-21 września w hali Expo XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie.

Stowarzyszenie E.Leclerc działa w Polsce od 1995 r. To grupa niezależnych przedsiębiorców, którzy w sposób autonomiczny zarządzają własnymi firmami, współpracują z regionalnymi producentami, wspierają lokalne społeczności, dopasowując swoją ofertę do lokalnych warunków. Każdy sklep to odrębny podmiot. Kluczowym momentem dla rozwoju E.Leclerc w Polsce był rok 2010 i przejęcie od grupy Rewe sklepów Billa Polska, w celu stworzenia niezależnych spółek dystrybucyjnych.

Obecnie E.Leclerc zatrudnia ponad 5000 pracowników w 46 sklepach znajdujących się w 41 miastach na terenie 16 województw. Strategia biznesowa Stowarzyszenia E.Leclerc opiera się na trzech podstawowych filarach: rozwój sklepów już istniejących, zrzeszanie niezależnych partnerów oraz na zewnętrznym rozwoju.  W 2016 r. E.Leclerc osiągnął obroty w wysokości 2,7 mld zł. 

Katarzyna Pierzchała 1430 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.